Νομοτεχνική βελτίωση για την προαγωγή των μαθητών των Γενικών Λυκείων (ΓΕ.Λ)

Σε συνέχεια της με αρ. πρωτ. 103738/Γ2/03-07-2014 εγκυκλίου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με θέμα: «Νομοθετική Ρύθμιση για την αλλαγή στον τρόπο προαγωγής των μαθητών των Γενικών Λυκείων (ΓΕ.Λ)» επήλθε η κάτωθι νομοτεχνική βελτίωση η οποία σήμερα υπερψηφίστηκε από τη Βουλή των Ελλήνων.

Στο τέλος των παραγράφων 1, 2 και 3 της Προσθήκης-Τροπολογίας προστίθεται εδάφιο ως εξής: «Όταν μαθητής έχει επιτύχει γενικό βαθμό ίσο ή ανώτερο του δέκα (10) και έχει επιτύχει βαθμό τουλάχιστον οκτώ (8) σε έναν ή δύο κλάδους των μαθημάτων «Ελληνική γλώσσα» ή «Μαθηματικά» και ταυτόχρονα έχει επιτύχει Μ.Ο. κλάδων ίσο ή ανώτερο του δώδεκα και πέντε δέκατα (12,5), ο οποίος προκύπτει από την προφορική και γραπτή βαθμολογία στους κλάδους των μαθημάτων «Ελληνική γλώσσα», «Μαθηματικά» και «Φυσικές επιστήμες», ο μαθητής δεν παραπέμπεται στους ανωτέρω κλάδους και προάγεται ή παραπέμπεται ή επαναλαμβάνει τη φοίτηση κατά τα οριζόμενα ως άνω.

Παρακαλούνται οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων να ενημερώσουν τους μαθητές που εμπίπτουν στα οριζόμενα ανωτέρω.

Η Υ.Α.

2 thoughts on “Νομοτεχνική βελτίωση για την προαγωγή των μαθητών των Γενικών Λυκείων (ΓΕ.Λ)

  1. Μόνον αυτό ασαφές?
    Πώς οι διευθυντές θα βρουν ποιός “εμπίπτει στα ανωτέρω”, όταν ούτε το myschool ούτε ο Νέστορας έχουν ενημερωθεί?
    Προχειρότητες για άλλη μια φορά.

  2. Ερώτηση:
    Κάποιος που έχει και στα 10 μαθήματα 10 δεν ικανοποιεί το >12,5 τι κάνει;
    Προάγεται ή παραπέμπεται;

Comments are closed.