Επεξήγηση της διευκρίνησης του myschool για την προαγωγή στην Α Λυκείου

Στις 25/6/2014 έχει αποσταλεί στα σχολεία το παρακάτω μήνυμα από το myschool:

Αξιότιμοι Διευθυντές,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στο ΠΣ myschool εφαρμόστηκε το ΠΔ 68/2014 για Α’ ΓΕΛ, Α’ εσπερινό ΓΕΛ, Β’ εσπερινό ΓΕΛ.

Μέχρι τώρα, στις Φυσικές Επιστήμες, αν ο μαθητής σε ένα από τα κλαδικά μαθήματα (Φυσική, Χημεία, Βιολογία) είχε βαθμό κάτω από τη βάση, τότε παραπεμπόταν στο μάθημα.

Πλέον, αν σε ένα από τα κλαδικά μαθήματα (Φυσική, Χημεία, Βιολογία) έχει βαθμό κάτω από τη βάση, αλλά ο βαθμός του μαθήματος «Φυσικές Επιστήμες» (που προκύπτει από τα 3 κλαδικά μαθήματα) είναι πάνω από τη βάση, τότε ο μαθητής προάγεται.

Παρακαλείστε να προβείτε σε νέα έκδοση αποτελεσμάτων.

Με εκτίμηση,

Ε.Μπίτσικας

Ομάδα Υποστήριξης myschool

Σχόλιο του Διαχειριστή:

Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με το Κο Ε.Μπίτσικα μου διευκρίνισε ότι λέγοντας βάση στα κλαδικά μαθήματα  Φυσική, Χημεία, Βιολογία εννοεί το 8 και όχι το 10. Έτσι για να προαχθεί ένας μαθητής στο μάθημα των Φυσικών Επιστημών αρκεί  να έχει Μ.Ο στα τρία κλαδικά μαθήματα τουλάχιστον 8. Αυτό λέει άλλωστε και το ΠΔ 68/2014 στη σελίδα 3794:
” α. Για την προαγωγή και απόλυση των μαθητών στην Α΄ τάξη Ημερήσιου και στις Α΄ και Β΄ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου απαιτείται:
i) Γενικός βαθμός προαγωγής ίσος ή ανώτερος του δέκα (10) και
ii) βαθμός ετήσιας επίδοσης σε κάθε διακριτό διδακτέο αντικείμενο − κλάδο των μαθημάτων «Ελληνική Γλώσσα» και «Μαθηματικά» τουλάχιστον δέκα (10) και σε καθένα από τα υπόλοιπα μαθήματα τουλάχιστον οκτώ (8).
Όταν μαθητής δεν πληροί τις προϋποθέσεις i και ii, επαναλαμβάνει τη φοίτηση.
Όταν μαθητής δεν πληροί την προϋπόθεση ii, παραπέμπεται σε ειδική εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου του ίδιου έτους, με τον τρόπο και τη διαδικασία των προαγωγικών εξετάσεων του Ιουνίου και προάγεται ή επαναλαμβάνει τη φοίτηση κατά τα οριζόμενα ως άνω.

Καλοδήμος Δ.

9 thoughts on “Επεξήγηση της διευκρίνησης του myschool για την προαγωγή στην Α Λυκείου

  1. Άλλο μάθημα και άλλο διακριτό διδακτέο αντικείμενο.
    Να προσέχουμε όταν διαβάζουμε.

  2. Και αφού προβλεπόταν κ. Καλοδήμο από το Π.Δ. 68/2014 γιατί δεν το προέβλεψαν έγκαιρα στο Myschool(δεν ενσωματώθηκε ο αλγόριθμος), και έπρεπε να ξαναβγάλουμε αποτελέσματα?
    Για να παίζουμε με την αγωνία των παιδιών..

  3. Κύριε Καλόδημε μια εύλογη απορία:
    Δηλαδή η Φυσική, η Χημεία και η Βιολογία δεν είναι διακριτό διδακτέο αντικείμενο-κλάδος του μαθήματος «Φυσικές Επιστήμες;» και επομένως και σ αυτά να ισχύει ο βαθμός βάσης το 08 σε καθένα από αυτά ξεχωριστά;
    Κι αν είναι έτσι η ερμηνεία, γιατί το myschool εξέδιδε διαφορετικά αποτελέσματα μέχρι και τις 24-6-2014,παραπέμποντας μαθητή που δεν είχε βαθμό βάσης 08 σε κάποιο από τα τρία μαθήματα;

  4. Π.Δ. 60/2006 ΦΕΚ 65 τ. Α΄
    Αξιολόγηση των μαθητών του Ενιαίου Λυκείου
    (Όπως τροποποιήθηκε με τα Π.Δ. 12/2009, Π.Δ. 21/2011 ,Π.Δ. 48/2012 , Π.Δ. 24/2013 και Π.Δ. 68/2014)
    Άρθρο 4
    Κλάδοι μαθημάτων
    «1.«Στην Α` τάξη Ημερήσιου και στις Α` και Β` τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου:»
    i. Το μάθημα της Ελληνικής Γλώσσας χωρίζεται στους εξής κλάδους:
    α) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία
    β) Νέα Ελληνική Γλώσσα
    γ) Νέα Ελληνική Λογοτεχνία
    ii. Το μάθημα των Μαθηματικών χωρίζεται στους εξής κλάδους:
    α) Άλγεβρα
    β) Γεωμετρία
    iii. Το μάθημα των Φυσικών Επιστημών χωρίζεται στους εξής κλάδους:
    α) Φυσική
    β) Χημεία
    γ) Βιολογία
    “Ήξεις, αφήξεις ουκ εν πολέμω θνήξεις”…………………..

  5. Το κακό ξεκίνησε από κάποιον ανόητο που θέλοντας να δείξει οτι μειώθηκε το πλήθος των μαθημάτων της Α΄Λυκείου επινόησε τους “κλάδους” ή τα “διακριτά διδακτέα αντικείμενα” , ενώ όλοι γνωρίζουμε οτι πρόκειται για διαφορετικά μαθήματα (διαφορετικό βιβλίο, διαφορετική γραπτή εξέταση , ίσως και διαφορετικός καθηγητής κ.ά.) . Αντί να γίνει μία ουσιαστική συζήτηση για το πρόγραμμα σπουδών στο Λύκειο , βαπτίζουμε το “κρέας” “ψάρι” .

  6. Nα … χαρώ εγώ αναβάθμιση στις Φυσικές Επιστήμες!

  7. Το αντίστροφο από ποια παράγραφο του ΠΔ68/2014 διευκρινίζεται; Αν κάποιος έχει κάτω από 8 στις φυσικές επιστήμες “μένει” στο μάθημα; Γιατί δε δίνει και τα τρία διακριτά αντικείμενα το Σεπτέμβριο; Συμφωνώ με το Βαγγέλη Αργυράκη γίνεται προσπάθεια να φαίνονται τα μαθήματα λιγότερα.

  8. Επίσης ακόμη και η διευκρίνιση είναι ασαφής. Θα έπρεπε να λέει ” αν σε ένα ή δύο από τα κλαδικά μαθήματα έχει βαθμό κάτω από τη βάση” όχι μόνο σε ένα.

Comments are closed.