Τοποθέτηση Προϊσταμένων και Αναπληρωτών Προϊσταμένων Τμημάτων στις υπηρεσίες της ΠΔΕ Στερεάς Ελλάδας

Τοποθέτηση Προϊσταμένων και Αναπληρωτών Προϊσταμένων Τμημάτων της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας και των Διευθύνσεων Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας», σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 18/2018 «Οργανισμός Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

 Προβολή αρχείου

Τοποθετούμε σε θέσεις Προϊσταμένων και Αναπληρωτών Προϊσταμένων των Τμημάτων της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας
και των Διευθύνσεων Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 18/2018 (ΦΕΚ 31 τ. Α΄) με θέμα: «Οργανισμός Υπουργείου Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων», τους κάτωθι ως εξής:
Πουτουρούδη Χρήστο, Διοικητικό Υπάλληλο κλάδου ΤΕ Διοικητικού – Λογιστικού, με βαθμό Α΄, Προϊστάμενο στο Τμήμα Α΄ Διοικητικών Υποθέσεων της Αυτοτελούς Δ/νσης Διοικητικής, Οικονομικής και Παιδαγωγικής Υποστήριξης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας.
Παπαχαραλάμπους Βασιλική, Διοικητική Υπάλληλο κλάδου ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων, με βαθμό Α΄, Προϊσταμένη στο Τμήμα Β΄ Οικονομικών Υποθέσεων της Αυτοτελούς Δ/νσης Διοικητικής, Οικονομικής και Παιδαγωγικής Υποστήριξης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας.
Μπαμπάνα Αναστασία, Διοικητική Υπάλληλο κλάδου ΠΕ Διοικητικού Οικονομικού, με βαθμό Α΄, Προϊσταμένη στο Τμήμα Γ΄ Προσωπικού της Αυτοτελούς Δ/νσης Διοικητικής, Οικονομικής και Παιδαγωγικής Υποστήριξης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας.
Σίμου Δήμητρα, Διοικητική Υπάλληλο κλάδου ΠΕ Διοικητικού Οικονομικού, με βαθμό Α΄, Προϊσταμένη στο Τμήμα Δ΄ Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών της Αυτοτελούς Δ/νσης
Διοικητικής, Οικονομικής και Παιδαγωγικής Υποστήριξης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας.
/////////////////
Παρμάκη Παναγιώτα, Διοικητική Υπάλληλο κλάδου ΤΕ Διοικητικού – Λογιστικού, με βαθμό Α΄, Προϊσταμένη στο Τμήμα Α΄ Διοικητικού της Δ/νσης Δ.Ε. Φθιώτιδας.
Ριζοπούλου Ελένη, Διοικητική Υπάλληλο κλάδου ΠΕ Διοικητικού – Οικονομικού, με βαθμό Α΄, Προϊσταμένη στο Τμήμα Β΄ Οικονομικού της Δ/νσης Δ.Ε. Φθιώτιδας.
Παπαδή Βασιλική, Διοικητική Υπάλληλο κλάδου ΠΕ ΔΙΟΙΚ, με βαθμό Α΄, Προϊσταμένη στο Τμήμα Γ΄ Προσωπικού της Δ/νσης Δ.Ε. Φθιώτιδας.
Τσαπή Ιωάννα, Διοικητική Υπάλληλο κλάδου ΠΕ Πληροφορικής, με βαθμό Α΄, Προϊσταμένη στο Τμήμα Δ΄ Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών της Δ/νσης Δ.Ε. Φθιώτιδας

Οι αρμοδιότητες καθορίζονται από το ΠΔ18/2018 pd18_2018

Άρθρο 52 του ΠΔ 18/2018
Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
1. Επιχειρησιακός στόχος κάθε Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης είναι η εποπτεία και η εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων αρμοδιότητάς της και των υποστηρικτικών αποκεντρωμένων δομών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Υπουργείου.
2. Οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης συγκροτούνται από τις ακόλουθες οργανικές μονάδες:
α) Τμήμα Α΄ Διοικητικού.
β) Τμήμα Β΄ Οικονομικού.
γ) Τμήμα Γ΄ Προσωπικού.
δ) Τμήμα Δ΄ Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών.
ε) Τμήμα Ε΄ Εκπαιδευτικών Θεμάτων.
3. Το Τμήμα Α΄ Διοικητικού είναι αρμόδιο για:
α) την τήρηση του πρωτοκόλλου και του αρχείου και τη διαχείριση και διεκπεραίωση της αλληλογραφίας της Διεύθυνσης,
β) την οργάνωση και διεξαγωγή κάθε είδους εξετάσεων και διαγωνισμών,
γ) τη διαχείριση όλων των θεμάτων αρμοδιότητας της Διεύθυνσης που σχετίζονται με υλοποίηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων, εκπαιδευτικές επισκέψεις, ανταλλαγές
και εκδρομές μαθητών,
δ) τον έλεγχο της ισοτιμίας τίτλων αλλοδαπής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,
ε) τη διεκπεραίωση κάθε είδους διοικητικών διαδικασιών,
στ) τη διαχείριση των ψηφιακών υπογραφών,
ζ) την παραλαβή και διανομή διδακτικών βιβλίων, εποπτικών και οπτικοακουστικών μέσων και βοηθημάτων,
η) την παρακολούθηση της προς δημοσίευση ύλης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως,
θ) τον καθορισμό της περιφέρειας εγγραφής των μαθητών στις σχολικές μονάδες (χωροταξική κατανομή),
ι) την έγκριση των ωρολόγιων προγραμμάτων των σχολικών μονάδων αρμοδιότητας της Διεύθυνσης, ια) τις σχολικές μεταβολές (ίδρυση, κατάργηση, συγχώνευση, προαγωγή, υποβιβασμός, μεταστέγαση, μετονομασία),
ιβ) την εποπτεία των ιδιωτικών σχολείων,
ιγ) την τήρηση των αρχείων σχολικών μονάδων που καταργήθηκαν,
ιδ) τον χειρισμό κάθε άλλου συναφούς θέματος.
4. Το Τμήμα Β΄ Οικονομικού είναι αρμόδιο για:
α) τη χορήγηση Μ.Κ. στο πάσης φύσεως προσωπικό αρμοδιότητας της Διεύθυνσης,
β) την συγκέντρωση και επεξεργασία των απαραίτητων στοιχείων για τη σύνταξη του προϋπολογισμού της Διεύθυνσης, την παρακολούθηση και εκτέλεση αυτού και την σύνταξη του απολογισμού της,
γ) την έκδοση των πράξεων μετακίνησης των εκπαιδευτικών και των διοικητικών υπαλλήλων της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης,
δ) την σύνταξη των καταστάσεων εξόδων κίνησης εκτός έδρας και μέριμνα για την αποστολή τους στις
αρμόδιες Δημοσιονομικές Υπηρεσίες Εποπτείας και Ελέγχου του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους (ΔΥΕΕ), με την επιφύλαξη των διατάξεων του άρθρου 24 του ν. 4270/2014,
ε) την προώθηση των οικονομικών θεμάτων και την εκκαθάριση δαπανών που αφορούν στην οργάνωση και διενέργεια των πάσης φύσεως εξετάσεων και διαγωνισμών που διεξάγονται εντός της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης,
στ) την τακτοποίηση χρηματικών ενταλμάτων προπληρωμής για δαπάνες αρμοδιότητας της Διεύθυνσης,
ζ) τον έλεγχο των δαπανών μεταφοράς μαθητών,
η) τον έλεγχο των προϋποθέσεων και δικαιολογητικών για την ενίσχυση οικογενειών χαμηλού εισοδήματος με τέκνα σε σχολεία,
θ) τη μέριμνα για την παροχή τηλεφωνικών και ηλεκτρονικών συνδέσεων,
ι) την παραλαβή και διάθεση των πάσης φύσεως υλικών και μέσων,
ια) την εν γένει στήριξη των υπηρεσιών και υπηρεσιακών συμβουλίων της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης σε
οικονομικής φύσεως θέματα,
ιβ) την έκδοση αποφάσεων δέσμευσης πιστώσεων και την τήρηση και ενημέρωση Μητρώου Δεσμεύσεων,
ιγ) τον έλεγχο και την υποβολή δικαιολογητικών για την εκκαθάριση κάθε είδους δαπάνης, με την επιφύλαξη των διατάξεων του άρθρου 24 του ν. 4270/2014,
ιδ) τον χειρισμό κάθε άλλου συναφούς θέματος.
5. Το Τμήμα Γ΄ Προσωπικού είναι αρμόδιο για:
α) θέματα υπηρεσιακής κατάστασης και υπηρεσιακών μεταβολών των εκπαιδευτικών και των διοικητικών υπαλλήλων αρμοδιότητας της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που προκύπτουν από την κείμενη νομοθεσία,
β) τη διοικητική υποστήριξη της λειτουργίας του υπηρεσιακού συμβουλίου που λειτουργούν στη Διεύθυνση,
γ) τη διοικητική υποστήριξη των διαδικασιών επιλογής στελεχών της εκπαίδευσης και της στελέχωσης αποκεντρωμένων δομών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,
δ) την υποστήριξη των διαδικασιών εκλογής των αιρετών εκπροσώπων στα υπηρεσιακά συμβούλια,
ε) την τήρηση των ατομικών υπηρεσιακών φακέλων του εκπαιδευτικού και διοικητικού προσωπικού της Διεύθυνσης,
στ) τις διαδικασίες λύσης της υπαλληλικής σχέσης του εκπαιδευτικού προσωπικού και τη διεκπεραίωση των διαδικασιών και την σύνταξη των φακέλων με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για τη συνταξιοδότηση υπαλλήλων,
ζ) την καταγραφή των κενών και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού στις σχολικές μονάδες αρμοδιότητας της Διεύθυνσης,
η) την έκδοση των διοικητικών πράξεων για τη χορήγηση αδειών στο πάσης φύσεως προσωπικό της Διεύθυνσης,
θ) τη διεκπεραίωση των διαδικασιών παραπομπής υπαλλήλων σε υγειονομικές επιτροπές,
ι) τη μέριμνα για την εφαρμογή του ωραρίου του προσωπικού,
ια) τις διαδικασίες πρόσληψης και διαχείρισης πάσης φύσεως προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου,
ιβ) τη διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη της διαδικασίας αξιολόγησης,
ιγ) την επαλήθευση γνησιότητας τίτλων σπουδών και στοιχείων Π.Μ.,
ιδ) την παροχή διοικητικής υποστήριξης στο Τμήμα Εκπαιδευτικών Θεμάτων,
ιε) την παροχή γραμματειακής υποστήριξης στους Σχολικούς Συμβούλους που έχουν την έδρα τους στη Διεύθυνση,
ιστ) την κατανομή του προσωπικού και την εν γένει στελέχωση των επιμέρους τμημάτων της Διεύθυνσης,
ιζ) την εφαρμογή του πειθαρχικού δικαίου στο πάσης φύσεως προσωπικό αρμοδιότητας της Διεύθυνσης,
ιθ) τον χειρισμό κάθε άλλου συναφούς θέματος.
6. Το Τμήμα Δ΄ Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών είναι αρμόδιο για:
α) τη λειτουργία των πληροφοριακών συστημάτων του ΥΠ.Π.Ε.Θ. και λοιπών φορέων του δημοσίου που χειρίζονται τα επιμέρους τμήματα της οικείας Διεύθυνσης,
β) την ανάπτυξη ψηφιακών εφαρμογών για την υποστήριξη του έργου της Διεύθυνσης,
γ) τη δημιουργία, οργάνωση και συντήρηση βάσεων δεδομένων,
δ) την κατασκευή, συντήρηση, διαχείριση ιστοτόπου και την παροχή υπηρεσιών επιπέδου 1 έως 4 μέσω αυτού,
ε) την παρακολούθηση, αναβάθμιση και τεχνική υποστήριξη των υπολογιστικών και δικτυακών υποδομών της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης,
στ) την ψηφιοποίηση και τον ανασχεδιασμό διαδικασιών,
ζ) την υλοποίηση του νομοθετικού πλαισίου για την ανοικτή διάθεση και περαιτέρω χρήση εγγράφων πληροφοριών και δεδομένων του δημόσιου τομέα,
η) τη μέριμνα για την τήρηση των διαδικασιών ασφαλείας των δεδομένων και των δικτύων, θ) την ενημέρωση και διαχείριση μητρώου ψηφιακής υποδομής,
ι) την υποστήριξη της συλλογής και επεξεργασίας στατιστικών στοιχείων,
ια) τον χειρισμό κάθε άλλου συναφούς θέματος.
7. Το Τμήμα Ε΄ Εκπαιδευτικών Θεμάτων είναι αρμόδιο για:
α) θέματα εγγραφών, μετεγγραφών, φοίτησης και αξιολόγησης μαθητών,
β) ζητήματα εφαρμογής αναλυτικών προγραμμάτων και μεθόδων διδασκαλίας,
γ) θέματα επαγγελματικής εκπαίδευσης, εξοπλισμού εργαστηρίων και λειτουργίας Εργαστηριακών Κέντρων,
δ) τη διαίρεση τάξεων σε τμήματα,
ε) θέματα ειδικής αγωγής,
στ) την έγκριση της κατ’ οίκο διδασκαλίας,
ζ) την εφαρμογή των προγραμμάτων ενισχυτικής διδασκαλίας, πρόσθετης διδακτικής στήριξης και τη λειτουργία Φροντιστηριακών Τμημάτων,
η) θέματα υγιεινής και ασφάλειας στις σχολικές μονάδες,
θ) ζητήματα λειτουργίας των μαθητικών κοινοτήτων,
ι) τη διεξαγωγή μαθητικών διαγωνισμών,
ια) την εποπτεία προγραμμάτων επαγγελματικού προσανατολισμού, σχολικών δραστηριοτήτων και καινοτόμων δράσεων και της δραστηριότητας των αντίστοιχων αποκεντρωμένων δομών αρμοδιότητας της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης,
ιβ) θέματα λειτουργίας Σχολικών Βιβλιοθηκών,
ιγ) τον χειρισμό κάθε άλλου συναφούς θέματος

//////////////////////
8. Σε κάθε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης λειτουργούν, ως αποκεντρωμένες υπηρεσίες, σχολικές μονάδες δευτεροβάθμιας γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, όπως προβλέπεται στην περίπτ. ι΄ της παρ. 1 του άρθρου 1 του ν. 2986/2002 (Α΄ 24) όπως ισχύει.
Σε κάθε σχολική μονάδα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης λειτουργεί «σχολική βιβλιοθήκη», όπως προβλέπεται στο άρθρο 43 του ν. 1566/1985 (Α΄ 167) όπως ισχύει.
Επιχειρησιακός στόχος κάθε σχολικής βιβλιοθήκης είναι η εξυπηρέτηση των μαθητών, του διδακτικού προσωπικού και των κατοίκων της έδρας και της περιοχής
του σχολείου.
9. Σε κάθε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης λειτουργούν, ως αποκεντρωμένες υπηρεσίες, ένα (1) ή περισσότερα Εργαστηριακά Κέντρα Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.), όπως προβλέπεται στην παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 2986/2002 (Α΄ 24), όπως ισχύει.
Επιχειρησιακός στόχος κάθε Ε.Κ.Φ.Ε. είναι η έρευνα και η τεχνική και οργανωτική υποστήριξης της εργαστηριακής διδασκαλίας των φυσικών μαθημάτων καθώς και η παροχή συμβουλών για την οργάνωση των σχολικών εργαστηρίων στις σχολικές μονάδες της διεύθυνσης εκπαίδευσης τη λειτουργία των οποίων εποπτεύει.
10. Σε κάθε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης λειτουργούν, ως αποκεντρωμένες υπηρεσίες, Κέντρα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών (ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.), όπως προβλέπεται στην παρ. 5 του άρθρου 8 του ν. 2986/2002 (Α΄ 24) όπως ισχύει και στην υπ’ αριθ. 63579/Γ2/2002 κοινή υπουργική απόφαση (Β΄ 1584).
Επιχειρησιακός στόχος κάθε ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. είναι η στήριξη της διδασκαλίας και της εφαρμογής της πληροφορικής και των νέων τεχνολογιών και η τεχνική στήριξη του εξοπλισμού των εργαστηρίων πληροφορικής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας και της πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης».
11. Στις Δ/νσεις ΔΕ Α’ Αθήνας, Β’ Αθήνας, Γ’ Αθήνας, Δ’ Αθήνας, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής, Πειραιά, Σάμου, Αχαΐας, Ιωαννίνων, Λάρισας, Ανατολικής Θεσσαλονίκης, Δυτικής Θεσσαλονίκης, Ηρακλείου και Ρεθύμνου λειτουργούν, ως αποκεντρωμένες υπηρεσίες, Συμβουλευτικοί Σταθμοί Νέων (Σ.Σ.Ν.), όπως προβλέπεται στις παρ.1 και 2 του άρθρου 2 του ν. 1894/1990 (Α΄ 110) καθώς και στις αρ. 806/Γ2/12-02-1993 (Β΄ 134) και αρ. 104492/Γ7/2006 κοινή υπουργική απόφαση (Β΄
1556) κοινή υπουργική απόφαση, όπως ισχύουν. Οι οργανικές θέσεις του προσωπικού των Σ.Σ.Ν. συστάθηκαν με το π.δ. 445/1993 (Α΄ 185), όπως ισχύει, και το π.δ. 140/2003 (Α΄ 119).
Επιχειρησιακός στόχος κάθε ΣΣΝ είναι η εφαρμογή, στήριξη και παρακολούθηση προγραμμάτων αγωγής υγείας για τους μαθητές, η ψυχοκοινωνική κάλυψη των αναγκών των σχολικών μονάδων του νομού και η ευαισθητοποίηση της ευρύτερης κοινότητας σε θέματα αγωγής υγείας.
12. Στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης λειτουργούν, ως αποκεντρωμένες υπηρεσίες, εβδομήντα εννέα (79) Κέντρα Συμβουλευτικής – Προσανατολισμού (ΚΕ.ΣΥ.Π.), όπως προβλέπεται στην παρ. 3 του άρθρου 10 του ν. 2525/1997 (Α΄ 188), όπως ισχύει, καθώς και στις αρ. 140178/Γ7/11.12.2003 και αρ. 125865/Γ7/15.12.2006 (Β΄ 1831) αποφάσεις του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και  Θρησκευμάτων.
Επιχειρησιακός στόχος κάθε ΚΕ.ΣΥ.Π. είναι η διάδοση και η υποστήριξη του θεσμού του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού στην επικράτεια και η παροχή βοήθειας προς τους μαθητές κατά τα διάφορα στάδια της ανάπτυξής τους, ώστε να συνειδητοποιήσουν τις κλίσεις τους, να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους και να διεκδικήσουν τη συμμετοχή τους στο κοινωνικό γίγνεσθαι.