Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος Συνεδρίου με τίτλο”Έρευνα προγραμμάτων σπουδών και σχολικών βιβλίων”

Το Κέντρο Έρευνας και Αξιολόγησης Σχολικών Βιβλίων και Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων του Τομέα Παιδαγωγικής της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ., διοργανώνει συνέδριο με θέμα:
”Έρευνα προγραμμάτων σπουδών και σχολικών βιβλίων” στις 17-19 Μαρτίου 2017, στη Θεσσαλονίκη
Σκοπός του Συνεδρίου είναι ο γόνιμος προβληματισμός και ο δημιουργικός διάλογος αναφορικά με επιστημολογικά, παιδαγωγικά, ιδεολογικά και πολιτικά ζητήματα, τα ερευνητικα-μεθοδολογικά εργαλεία και τα δεδομένα της έρευνας και αξιολόγησης των προγραμμάτων σπουδών και των σχολικών βιβλίων στην Ελλάδα.
Απευθύνεται σε επιστήμονες παιδαγωγούς, σχεδιαστές προγραμμάτων σπουδών, συγγραφείς σχολικών βιβλίων, εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κάθε ειδικότητας, προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές και φοιτήτριες, υποψήφιους διδάκτορες, διδάκτορες, ερευνητές και ερευνήτριες της Εκπαίδευσης.
Το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα του Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής και του Α.Π.Θ.
Όσοι και όσες ενδιαφέρονται μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή έως τις 15.10.2016, αποστέλλοντας συμπληρωμένες τις συνημμένες φόρμες -με τα στοιχεία τους και την περίληψη της εισήγησής τους- στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση: keasvep.info.yahoo.com
Για την αποδοχή των εργασιών θα ενημερωθείτε, αμέσως μετά την κρίση των περιλήψεων από τριμελή επιστημονική επιτροπή, έως τις 31.11.2016. Κατόπιν θα σας αποστείλουμε προδιαγραφές για τη δομή και την έκταση του τελικού κειμένου σας, καθώς και ενημερωτικό υλικό (π.χ. κατάλογο συνεργαζόμενων ξενοδοχείων για τη διαμονή σας, χάρτη κ.λπ.).
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Πληροφορίες-επικοινωνία
email:[email protected]
Τηλ: 2310 997328
Υπεύθυνος επικοινωνίας:
Μπονίδης Κυριάκος, Αναπληρωτής Καθηγητής (Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής)
Συμπληρωματικά στοιχεία επικοινωνίας:
(Δευτέρα, Τετάρτη και Πέμπτη, 11:00-13:00)

© 2016, edunews.gr. Για την αναδημοσίευση της είδησης από άλλες ιστοσελίδες είναι απαραίτητη η αναφορά του link προς το άρθρο του edunews.gr