Τα συμπεράσματα της διαβούλευσης για την Τράπεζα Θεμάτων και την Προαγωγή στο Λύκειο

Τα συμπεράσματα της διαβούλευσης για την Τράπεζα Θεμάτων και την Προαγωγή στο Λύκειο δημοσιεύτηκαν στο site της Βουλής και είναι τα παρακάτω:
diavouleysi-a-0405

diavouleysi-b-0405

Από τα παραπάνω στοιχεία προκύπτει ότι:

α)1 σχολιαστής τάχθηκε υπέρ της κατάργησης και 9 υπέρ της  διατήρησης της Τράπεζας Θεμάτων.
β)20 σχολιαστές διαφώνησαν με τον προτεινόμενο τρόπο προαγωγής που λέει  για τα ΓΕΛ: “Για την προαγωγή των μαθητών στην Β΄ τάξη Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και στη Γ΄ Τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου απαιτείται γενικός μέσος όρος τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5), ο οποίος προκύπτει από τον Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων συμπεριλαμβανομένου και του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας όπου αυτό διδάσκεται.” και για τα ΕΠΑΛ: “Για την προαγωγή των μαθητών απαιτείται γενικός μέσος όρος τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5), ο οποίος προκύπτει από τον Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων συμπεριλαμβανομένων και των μαθημάτων της Ερευνητικής Εργασίας και του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού – Περιβάλλον Εργασία – Ασφάλεια και Υγιεινή, όπου αυτά διδάσκονται”
γ)5 σχολιαστές αναφέρθηκαν στο λάθος που υπήρχε στην αιτιολογική έκθεση που  έλεγε ότι: “Ο ορισμός του Μ.Ο. της ετήσιας διδακτικής επίδοσης των μαθητών του λυκείου στο 9.5, όπως αντίστοιχα συμβαίνει και στο Γυμνάσιο”. To σωστό είναι ότι η προαγωγή στο Γυμνάσιο γίνεται με ολόκληρο 10 (χωρίς στρογγυλοποίηση).

ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
Η ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

Καλοδήμος Δ. Υπεύθυνος ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ Λαμίας